Su KONE Mobile mobiliąją aplikacija, nuolat matysite užsakytų darbų būsenas. Gaudami pranešimus į telefoną, realiu laiku, stebėsite kaip vyksta techninės priežiūros ar užsakyti darbai.
Gaukite šią nuolat atnaujinamą informaciją - iššokančių pranešimų dėka, Jūsų telefone. Siunčiami pranešimai padės sekti įrangos būklę. Kelių paspaudimų dėka, galėsite lengvai sukurti pranešimą KONE aptarnaujančiam personalui.
Mobilioji programėlė pasiekiama App Store ir Google Play. Norint pradėti naudotis KONE Mobile, Jūs turite turėti KONE Online suteiktą vartotojo vardą ir slaptažodį.
KONE 24/7 PASLAUGA
Su mūsų nauja išmaniąją 24/7 paslauga mes galime numatyti būsimus įrangos sutrikimus, ir imtis veiksmų, užkertant kelią įrangos gedimui.
KONE 24/7 paslagos pagalba, mes rinksime, kaupsime ir analizuosime siunčiamus lifto ar eskalatoriaus parametrus. Įranga realiu laiku siųs reikiamą informaciją į KONE duomenų bazę, kur ji bus analizuojama. Atsiradus problemai, detali informacija pasieks KONE personalą, kur bus indentifikuojami trikdžiai ir priimami problemos sprendimai.
Jums tai reikš, nuolat tobulėjantį saugumą ir patikimumą, bei mažiau rūpesčių, nes jei kas nutiks Jūsų įrangai, mes apie tai jau žinosime.
Mes naudojame slapukus, siekdami optimizuoti svetainės funkcionalumą ir suteikti Jums geriausią patirtį naršant mūsų svetainėje. Jeigu sutinkate su visais slapukais, tiesiog spustelėkite mygtuką „Priimti“. Taip pat galite peržiūrėti mūsų privatumo politiką..
WELCOME TO KONE!
Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?