Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?
Corporate siteIšmanu
Dirbtinio intelekto technologijos pagrindu veikianti techninė priežiūra padidina pastato vertę ir pailgina įrangos eksploatavimo laiką.
„KONE 24/7 Connected Services“ – tai techninės priežiūros paslaugų sistema, kuri suteikia vertingos informacijos apie reikiamus techninės priežiūros darbus ir identifikuoja potencialias problemas, kol jos netapo gedimų priežastimi. Liftai ir eskalatoriai susiejami su debesimi, o gauti duomenys analizuojami pasitelkiant dirbtinio intelekto technologiją. Tokiu būdu priimami išmanesni prognozuojamosios techninės priežiūros sprendimai, palaikantys nenutrūkstamą žmonių srautą.
Dirbtinio intelekto technologijos pagrindu veikianti techninė priežiūra padidina pastato vertę ir pailgina įrangos eksploatavimo laiką.
Nuolat atliekamos veikimo ir rizikos analizės sumažina gedimų tikimybę ir užtikrina geresnį prieinamumą.
Ištisą parą, be poilsio dienų vykdomas stebėjimas leidžia nedelsiant pranešti jums apie aptiktas problemas ir iš anksto suplanuoti techninės priežiūros darbus.
Su „KONE 24/7 Connected Services“ paslaugomis dešimtys tūkstančių mechanizmų įvairiuose pastatuose jau dabar veikia geriau ir patikimiau.
Ištisą parą vykdomas stebėjimas didina saugumą ir užtikrina geresnį prieinamumą. Galutinis rezultatas – nenutrūkstamas žmonių srautas ir patenkinti naudotojai.
Aktyvus problemų identifikavimas ir šalinimas leidžia išvengti gedimų ir taupo patalpų valdytojų laiką bei mažina jų darbo krūvį. Faktais paremtos rekomendacijos, teikiamos pastato administracijai, padeda pailginti įrangos eksploatavimo laiką.
Sklandus įrangos veikimas svarbus jūsų verslui. Aktyviai spręsdami problemas ir optimizuodami techninės priežiūros grafikus pagal jūsų poreikius, užtikriname nenutrūkstamą žmonių srautą ir suteikiame paspirtį jūsų verslui.
Išmanioji prognozuojamoji techninė priežiūra ir faktais paremtas pastato administravimas padeda priimti sumanesnius investavimo sprendimus ir pailgina įrangos eksploatavimo laiką bei palaiko optimalią pastato būklę.
Per pirmuosius 2 metus inicijuotų techninės priežiūros darbų:
Per pirmuosius 2 metus iškvietimų skaičius sumažėjo:
„KONE 24/7 Connect“ paslaugos
Susiejus liftus ir eskalatorius su debesimi, gaunamas nuolatinis naudojimo duomenų srautas, leidžiantis priimti sumanius prognozuojamuosius sprendimus, skirtus potencialioms problemoms išspręsti, kol jos netapo gedimų priežastimi. Pažangūs analizės įrankiai leidžia nustatyti, ar aptikta problema kritinė ir reikalauja skubiai imtis priemonių, ar ją galima pašalinti per kitą suplanuotą techninės priežiūros vizitą. Tokiu būdu techninė priežiūra atliekama kur kas efektyviau.
Informacija pateikiama skaidriai ir jūsų poreikius atitinkančiu formatu, kad visada galėtumėte aiškiai suprasti, kas vyksta ir kokių gedimų padėjome išvengti.
Išmanioji prognozuojamoji techninė priežiūra, kuri užtikrina nenutrūkstamą žmonių srautą pastate
Nuolat akylai stebime, kaip veikia jūsų įranga.
Išmanioji technologija analizuoja techninės priežiūros poreikius ir aptinka potencialias problemas, kol jos netapo gedimų priežastimi.
Mūsų technikai gauna reikiamą informaciją reikiamu laiku, kad galėtų greitai išspręsti problemas.
Visada informuojame apie kiekvieną atliekamą darbą ir jo rezultatą.
Pažvelkite iš arčiau, kaip veikia „KONE 24/7 Connected Services“
Techninės priežiūros informacija realiuoju laiku – vos keliais spustelėjimais KONE Online „KONE Online“ suteikia jūsų komandai galimybę ištisą parą gauti informaciją apie visos jūsų įrangos veikimą, techninę priežiūrą, gedimus ir remontą patogiame naudoti žiniatinklio portale.